Klantenteams

Eén aanspreekpunt voor uw IT

U belt met uw servicedesk en krijgt aan de andere kant van de lijn te horen: “Bent u al klant bij ons? Wat is uw casenummer? Laat ik u opnieuw doorverbinden met een andere collega die u wellicht verder kan helpen..” Kortom: alles behalve efficiënt en erg frustrerend. Gelukkig kan het ook anders. Bij Hands on werken wij met klantenteams. Binnen uw toegewezen team is er altijd één vast contactpersoon die u verder helpt, zodat overbodige vragen of lange wachttijden worden voorkomen.

Hoe werkt het?

U wordt in één van onze drie dedicated teams ingedeeld. Binnen ieder team is er één vaste Service Manager aanwezig bij wie u terecht kunt voor al uw vragen betreffende uw IT. De Service Manager speelt dit, afhankelijk van uw verzoek, door naar de aangewezen persoon binnen het klantenteam en waarborgt dat al uw vragen beantwoord worden. Uiteraard zijn er binnen dit team alle disciplines aanwezig om u snel en vakkundig van dienst te zijn: een Manager Klantenteam, Sales Consultants en IT Consultants.

 

Voor vragen kun je terecht bij:

Klantenteams
Team Rood & Blauw Team Geel & Groen  
Service Manager:
Tim Driessen
Service Manager:
Denise Arendse

 
Team Rood: 088 - 181 0201
Team Blauw: 088 - 181 0203
Team Geel: 088 - 181 0204
Team Groen: 088 - 181 0202
 

teamrood@handson.nl

teamblauw@handson.nl

teamgeel@handson.nl

teamgroen@handson.nl