Diensten

Outsourcing van je IT

IT-beheer leveren wij in verschillende vormen. Via SCOM-servers en netwerkapparatuur monitoren wij IT-omgevingen van onze klanten op afstand. We zijn ook in staat om beheerswerkzaamheden aan servers en werkplekken bij jou op locatie uit te voeren. Onze consultancydiensten bestaan uit bijvoorbeeld Security Audits, advisering bij technische projecten, advisering bij de inrichting van het systeembeheer en verschillende implementaties en migraties.

Effectiever samenwerken

Een goede samenwerking versnelt en verbetert beslissingsprocessen. ICT speelt hierin een ongekende rol. Office 365TeamsSkype for Business en SharePoint zijn enkele oplossingen die in staat zijn binnen iedere organisatie tot een betere samenwerking te komen.

Inrichten van je werkplek

Een volledige Microsoft werkplek, op maat ingericht voor de gebruikers in jouw organisatie. YourWorkPlace365 is een managed service dienst met als doel om gebruikers optimaal te ondersteunen met een veilige en stabiele werkomgeving.

Migreren naar de Cloud

Wel of niet migreren naar de cloud? Het is een thema dat bij vrijwel iedere organisatie speelt. Het biedt een grote hoeveelheid voordelen. Projecten die wij voor je kunnen uitvoeren, bestaan onder andere uit het bouwen van IT-omgevingen, uitvoeren van migraties, opbouwen van Private en Public Clouds en het realiseren van goede WiFi-netwerken.

Ook voor de levering van Hard- en software kun je bij Hands on terecht. Samen met jou gaan we op zoek naar de best passende oplossing voor iedere specifieke klant en situatie. Hands on zorgt vervolgens voor de levering en begeleidt je bij de implementatie en adoptie van deze nieuwe IT-middelen.

Kortom, wij bieden volledig ingerichte werkplekken, projecten, consultancy, IT-beheer en leveren van Microsoft hard- en software.

Diensten

Hands on als dé ICT-afdeling van middelgrote organisaties

Wil je je volledig met je eigen business bezig kunnen houden en geen zorgen hebben over je ICT-uitdagingen? Je kunt je volledige ICT-beheer aan ons uitbesteden. Voor enkele van onze klanten fungeert Hands on als single point of contact voor alle ICT-gerelateerde werkzaamheden. Medewerkers van deze organisaties kunnen cases aanmaken bij incidenten en bellen met onze servicedesk medewerkers bij vragen. Wij fungeren hierdoor als de ICT-afdeling van organisaties.