Benieuwd hoe woningcorporatie SOR haar medewerkers 24/7 faciliteert?

Het gebruik van digitale middelen neemt steeds meer toe. Ook bij de woningcorporatie SOR (Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam) is dit een trend. Daarnaast verwachten cliënten ook dat zaken rondom registraties en serviceverzoeken steeds vaker continu beschikbaar zijn. Vanuit de medewerkers ontstond bovendien de behoefte om flexibeler te werken, om ook op locatie bij de cliënten of elders direct toegang te hebben tot belangrijke bedrijfssystemen.

Hulpvraag

De vraag die SOR bij ICT-partner Hands on neerlegde: "Hoe gaan wij onze werkplekken aan laten sluiten bij de nieuwe manier van werken, zodat onze medewerkers beter ondersteund worden in hun werkprocessen, gebruik makend van moderne ict-middelen? En zodat wij kunnen voldoen aan de steeds grotere eisen en verwachtingen van onze huurders én ons personeel?"

Benieuwd hoe woningcorporatie SOR haar medewerkers 24/7 faciliteert?

In de referentiecase kun je lezen hoe woningcorporatie SOR uit Rotterdam dit heeft gerealiseerd en tot welke resultaten dit heet geleid.