ICT onvoldoende benut om kwaliteit onderwijs te verbeteren

De noodzaak en valkuilen van ICT in het onderwijs

In de whitepaper 'Inzet ICT speelt steeds belangrijkere rol bij kwaliteitsbeleving school' kon je lezen over de mogelijkheden, noodzaak en valkuilen van ICT in het onderwijs. Scholen kunnen niet meer zonder ICT en de inzet van ICT is in toenemende mate bepalend voor de kwaliteitsbeoordeling en -beleving van de school.

ICT onvoldoende benut om kwaliteit onderwijs te verbeteren

Waarom levert ICT niet altijd het gewenste resultaat op?

De vraag die menig school op dit moment bezighoudt: “Hoe kan mijn onderwijsinstelling de kwaliteit van het onderwijs verhogen door de inzet van ICT?” Veel onderwijsinstellingen worstelen met deze vraag, waardoor de gewenste situatie voor hen ver weg is. In de whitepaper 'ICT onvoldoende benut om kwaliteit onderwijs te verbeteren' gaan we in op de vraag waarom de inzet van ICT in het onderwijs niet altijd het gewenste resultaat oplevert.

Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen. Meer informatie hierover vind je op onze cookie instellingen pagina.

OK